مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 22
فهرست مطالب عنوان مطلب صفحه مقدمه 3 تعریف رشد 6 بازتابها:شاخصهای رشد موقتی 7 انواع بازتابها 8 چشم اندازی به نظریه رشد روانی-اجتنماعی از دیدگاه اریکسون 10 تواناییهای حسی کودکان 18 فهرست منابع 22 هوالحق ((هرفرد محصول یک فرآیند طولانی از رشد وتکامل است و این فرآیند نه تنها از هنگام تولد،بلکه از لحظه انعقاد نطفه آغاز می شود و تا دم مرگ ادامه دارد)) (( در فرآیند رشد و تکامل،ثبات و سکونی وجود ندارد)) در تعریف روان شناسی هنوز هم میان روان شناسان،اختلاف نظر وجود دارد. مهمترین مساله مورد اختلاف بین روان شناسان((چگونگی تغییر رفتار)) است و شاید هم دشوارترین و پیچیده ترین و اساسی ترین مساله روان شناسی می باشد چون ارزش عملی روان شناسی با میزان موفقیت آن در تغییر رفتار مخصوصاَ در انسان از وضع موجود به وضع مطلوب بستگی مستقیم دارد.چنانکه آلفرد بینه،تئود و رفلور نوی و کلاپاردسه معلم روان شناسی معتقدند اگر انسان روان شناسی واقعاَ علم رفتار است.امکان ندارد که((علم محض)) باشد آنچه ضرورت دارد این است که ما در پایان تحقیق خود باید به نتایج علمی برسیم.نتایجی که مردم را در زندگی روزانه شان کمک خواهند. علی اکبر شعاری نژاد.سال انتشار1374.روانشناسی رشد/ص13 در میان حوزه های متعدد و متنوع روان شناسی،شاید وسیع ترین حوزه آن،حوزه رشد و یاد گیری است.زیرا این دو ویژگی از خصایص همیشگی و استمراری- مخصوصاَانسان است وتوقف یا تعطیل آن دو مسلماَ به پایان زندگی خواهد انجامید.از این رو تا مطالعه در هر یک از حوزه های روان شناسی،تقریباَ بدون استثنا،مستلزم مطالعه روان شناسی
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان