مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 65
نظريه سازمانهاي يادگيرنده Learning Organizations Theory فهرست مطالب مقدمهتعاريفانواع يادگيريزمينههاي شكلگيري نظريه سازمان يادگيرندهنظريه سازمان يادگيرندهكشش خلاق: اصل تلفيقكنندهنقشهاي جديدرهبر به عنوان طراحرهبر به عنوان معلمرهبر به عنوان خدمتگزارمهارتهاي جديدساختن دورنماي مشتركنمايان ساختن و آزمون مدلهاي ذهنيتفكر سيستميابزارهاي جديدالگوهاي سيستمي پايهترسيم شقوق متعارض استراتژيكروش ستون سمت چپ براي نمايانكردن مدلهاي ذهنينقد نظريه پيتر سنجمعناي واقعي سازمان يادگيرندهمديريت در سازمانهاي يادگيرندهاندازهگيري يادگيرييادداشتها فهرست منابع مقدمه برنامههاي بهبود مداوم كه امروزه نقل محافل مديريتي است، به سرعت در تمام سازمانها گسترده ميشوند. مديران به اين اميد چنين برنامههايي را، كهبعضاً هزينههاي گزافي را نيز به سازمان تحميل ميكنند، در دستور كار قرارميدهند كه بتوانند در سازمان توان رقابت در بازار جهاني و مقاومت در برابر پيچيدگيهاي روزافزون را ايجاد كنند. برنامهها و تكنيكهاي بهبود مداوم بسيارمتنوعاند، چنانكه تنها تهيه فهرستي از عناوين آنها نيز كار سختي است. متأسفانه در اين وادي تعداد شكستها به مراتب بيش از پيروزيهاي بدست آمده است. نظريه سازمانهاي يادگيرنده، كه ابتدا توسط تعدادي از مديران هوشمند وبا تجربه در محيط كسبوكار به صورت عملي مورد استفاده قرار گرفته و سپس در محيطهاي دانشگاهي توسط نظريهپردازان پرورش داده شده است، به دنبال يافتن جواب اين مسئله است.بسياري از مديران از فهم اين حقيقت اساسي كه بهبود مداوم نياز به تعهدسازمان به يادگيري مداوم دارد، عاجزند. اساساً چگونه ميتوان انتظار داشت كه سازماني بتواند به پيشرفت نائل شود و افقهاي جديدي از فعاليت و كار رافراروي خود بگشايد، بدون اينكه بخواهد چيز جديدي ياد بگيرد. حل يك مسئله چالش برانگيز، معرفي محصولي جديد و بازمهندسي يك فرايند توليد جملگي نياز به مشاهده جهان به طريقي نو و تلاش عملي در جهت اجراي يافتههاي جديددارند. در فقدان عنصر حياتي يادگيري، سازمانها و
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 13,900 تومان