محل لوگو

مقاله درمورد اخلاق سازماني


فرمت فایل: ورد- Word Image result for word 

مرجع فایل - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 29
چكيده 1  مقدمه 2  اخلاق و مدیریت 3  مسایل اخلاقی در مدیریت 4  ویژگی های مسایل اخلاقی در مدیریت 6  تجزیه و تحلیل مسایل اخلاقی در مدیریت 9  اقتصاد و اخلاق مدیریت 9  حقوق و اخلاق مدیریت 10  فلسفه و اخلاق مدیریت 11  محتوای مدیریت اخلاقی و تأثیر اقتصاد بر آن 12  قانون و اخلاق مدیریت 13  انتخاب مدیریت اخلاقی 14  قانون؛ تبلور مدیریت اخلاقی در جامعه 15  ویژگی ها و شرایط اجرای قانون 16  قانون و اخلاق در مدیریت 18  زمینه های شکل گیری قانون... فرایندهای فردی 19  فرایندهای گروهی 20  فرایندهای اجتماعی 21  فرایندهای سیاسی 21  اخلاق در عمل 22  سودمند گرایی: تئوری فرجام گرایی 23  خلاصه مطالب 25  منابع و مآخذ 27   چكيده در اين مقاله به بحث در خصوص تأثير اقتصاد بر مديريت اخلاقي پرداخته مي شود و با استخدام تئوري فرد براي مواجهه با يك مشكل اخلاقي ، روش تجزيه و تحليل اقتصادي را بر اساس عوامل بازار بررسي مي كند . اگر اخلاق و تناسب و تعادل در امور حاكم شود مي توان انتظار مديريتي صحيح و اخلاقي را داشت . مدير بايد با توازن در امور و سياست « نتيجه و بهره برداري مناسب » بتواند يك سازمان ، يك نهاد وارگان را به خوبي اداره كند . اميد است اين تحقيق توانسته باشد عنوان «اخلاق در مديريت » را متناسب با ارائه كار ، به صورت علمي و تئوري معرفي كند . مقدمه مديريت . مهمترين عامل در حيات رشد و بالندگي و يا از بين رفتن نهادها ، سازمان ها و اجتماع است و مدير روند حركت از وضع موجود به سوي وضعيت مطلوب را هدايت مي كند و

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 198

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما