لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات:16
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه.......................................................................................................1
دوزبانه بودن يعني چه ؟.............................................................................. 2
انواع دو زبانگي........................................................................................ 6
عوامل مؤثر در يادگيري و آموزش زبان دوم ................................................... 7
آموزش كودكان دو زبانه ............................................................................10
منابع ......................................................................................................13
مقدمه
يكي از علل افت تحصيلي در مناطقي از كشورما پديده دوزبانگي است .متاسفانه در كشور ما به جاي اينكه با انتخاب محتوا وروشهاي تدريس مناسب، موانع پيش پاي آموزش اين كودكانرابردارند، به حذف لهجه ها وگويشهاي محلي پرداخته مي شود ،به طوري كه خانواده ها باصرف هزينه هاي زياد ومهاجرت از روستاها وشهرهايي كه گويش محلي دارندسعي دارند كه كودكانشان درمعرض دوزبانگي قرار نگيرند .كه حاصل آن حذف گويشها ولهجه هاي محلي مي باشد،بلايي كه برسر پوشش هاي محلي مارفته است. اولين قدم در آموزش اين كودكان انتخاب معلَََََََمان آشنا ومسلط به زبان مادري كودك مي باشد .زيرا آموزش بايد به كمك زبان مادري وبااستفاده از كلمات مشترك ميان زبان مادري وزبان معيارصورت گيرد . اماوظيفه مامعلمين به عنوان نزديكترين فرد ازنظام تعليم وتربيت به كودك اين است كه سعي كنيم ابتدا نگرشي مثبت درمورد زبان دوم در كودك ايجاد كنيم
مبلغ قابل پرداخت 9,600 تومان
برچسب های مهم