مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 38
مقالة: مدل ها و استراتژي هاي ماتريس فهرست: مقدمه مدلها و استراتژي ماتريس ارزیابی عملكرد مدل سینك و تاتل (1989) ماتریس عملكرد (1989) مدل نتایج و تعیین كننده ها (1991) هرم عملكرد (1991) كارت امتیازدهی متوازن (1992) مدل ماتريس استراتژي اصلي مدل ماتريس پورت فوليو ويژگيهاي ماتريس هاي پورت فوليو ماتريس داخلي و خارجي مدل گروه مشاوره اي بوستون 4(ماتريس BCG ) مدل شرکت جنرال الکتريک (GE): ماتريس تهديدات، فرصت ها، نقاط قوت و نقاط ضعف( SWOT) ماتريس داخلي و خارجي (IE) (4) ماتريس ارزيابي موقعيت و اقدام استراتژيک (Space)11 ماتريس داخلي و خارجي ( IE ) ماتريس BCG و GE ماتريـس کاتـلر و آنسـوف مقدمه فقدان ساختار علمي در انتقال استراتژيهاي تدوين شده به سطوح تصميمگيري پايين سازمان، باعث بروز مسائلي در بخش صنايع توليدي ميشود. ادبيات استراتژيهاي آكادميك، بيانگر مفاهيم و روشهاي تدوين استراتژيها از ديدگاه بازار است، در حالي كه بين تدوين استراتژيها و اجراي آنها، اغلب شكافي آشكار بروز ميكند. هدف مقاله حاضر، ارائه نوعي مدل تصميمگيري است كه بين مفاهيم استراتژيهاي توليدي و تصميمگيريهاي استراتژيك، مطابق با اصول جريان سيستمهاي توليدي، ارتباط برقرار كند. نتيجه مقاله، بيانگر انتقال استراتژيها از سطوح تصميمات استراتژيك به سطوح تصميمگيري براساس اصول جريان زيرسيستمهاست. براساس تحقيقات آكادميك انجام شده، الگوي تصميمگيريهاي استراتژيك ميبايستي در حوزههاي مختلف و براساس فرايند تدوين استراتژيهاي توليد، ايجاد شود. در ديدگاه بالا به پايين، تصميمات استراتژيك براساس موقعيت كسب و كار و محيط بازار، اتخاذ ميشوند. روش هدايت مديريت از طريق تدوين استراتژي، مستلزم تلاش فراوان است. در عين حال، بسياري از شركتها داراي
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 16,400 تومان