محل لوگو

مقاله درباره اصول مديريت كيفيت


فرمت فایل: ورد- Word Image result for word 

مرجع فایل - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 22
فهرست مقالات بخش اول : اصول مدیریت کیفیت .....................................................................2 اصل اول تمرکز بر مشتری ............................................................................2 اصل دوم رهبری در مدیریت ...........................................................................3 اصل سوم مشارکت کارکنان ............................................................................4 اصل چهارم رویکرد فرآیندی ..........................................................................5 اصل پنجم رویکرد سیستمی به مدیریت ..............................................................6 اصل ششم بهبود مستمر ................................................................................7 اصل هفتم تصمیم گیری بر مبنای واقعیت ها .........................................................7 اصل هشتم ارتباط سودمند و دو طرفه با تامین کنندگان ............................................8 بخش دوم : چگونه تغییر سازمانی را رهبری و مدیریت کنیم؟...................................10 رهبری تغییر چیست؟ .................................................................................10 فرآیند تغییر چیست و چه کسی باید در این فرآیند دخالت داده شود؟ ............................15 چگونه با مقاومت در برابر تغییر برخورد کنیم؟ ...................................................19 منابع و مآخذ ..........................................................................................21 اصول مديريت كيفيت نويسنده : كميته فني 176 سازمان بين المللي استاندارد ISO مترجم : صادق فر، حسين چكيده اين سند هشت اصل مديريت كيفيت كه در استانداردهاي سيستم مديريت كيفيت بر مبناي سري ايزو 9000-2000 كاربرد دارد را معرفي مي‌نمايد. مديريت ارشد هر سازمان مي‌تواند از اين اصول بعنوان چارچوبي براي راهنمايي سازمان خويش به منظور بهبود عملكرد ها استفاده نمايد. منبع : Intrnational Organization for Standardization. 2006. Quality management principles. http://www.iso.ch/iso/en/iso9000-14000/understand/qmp.html كليدواژه : كيفيت؛ مديريت كيفيت؛ استاندارد كيفيت؛ سيستم مديريت كيفيت؛ ايزو؛ بهبود عملكرد  اصل اول: تمركز بر مشتري (Customer Focus) هر سازماني به مشتريان خود وابسته است و بايد نيازهاي حال و آينده آنان را درك نمايد و نيازمندي هاي مشتريان خود را برآورده نمايد. علاوه بر اين سازمان ها بايد براي عبور از انتظارات مشتريان خود برنامه ريزي و تلاش نمايند. تمركز بر مشتري و درك نيازهاي حال و آينده او باعث پاسخگويي منعطف و سريع سازمان به فرصت هاي بازار و در نتيجه افزايش

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 178

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما