مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 12
سیستمهای مدیریت فروش، سیستمهای اطلاعاتی هستند. این سیستمها در بازاریابی و مدیریت به كار میروند و برخی از عملكردهای مدیریت فروش و فروش را اتوماتيك میكنند. این سیستمها با سیستم اطلاعاتی بازاریابی تلفیق میشوند و اغلب به آنها سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری اطلاق میشود. مزایای سیستم برای نیروی فروش سیستمهای اتوماسیون نیروی فروش میتوانند بهره وری نیروی فروش را بهبود بخشند. برای مثال: - نیروی فروش به جای نوشتن گزارشات و فعالیتهای فروش برروی برگه، میتوانند از فرمهای الكترونیكی استفاده كنند. بدین ترتیب در زمان صرفه جویی میشود. - نیروی فروش به جای ارائه گزارشات به صورت چاپی به مدیریت، میتوانند با كمك اینترانت شركت، اطلاعات را ارسال نمایند. - اگر ابزارهای اضافی بتوانند میزان ركورد كمتری را نگهدارند، روحیه كاركنان بهبود مییابد. - این سیستمها میتوانند به عنوان وسیله آموزشی اثربخش و كارآمد به كارر وند. مزایای سیستم برای مدیرفروش - مدیرفروش به جای جمع آوری برگههای كاری از مسئولین فروش و جدول بندی نتایج، میتواند نتایج را به طور اتوماتیك در جداول، چارتها یا گرافهای قابل فهم ارائه دهد. و بدین ترتیب در زمان صرفه جویی میشود. - گزارشات كاری، درخواست اطلاعات، سفارشات ثبت شده و سایر اطلاعات فروش سریعتر به مدیریت فروش ارسال میشوند و به وی امكان میدهند تا سریعتر پاسخگو باشد. و بدین ترتیب مدیر فروش كنترل بهتری بر فرایند فروش خواهد داشت. - مدیر فروش میتواند سیستم را به گونهای پيكربندی كند تا اطلاعات با كمك تكنیكهای آماری پيچيده به طورخودكار مورد تجزیه و تحلیل قرار گيرند و نتایج را به گونهای كاربر پسند ارائه دهد. این اطلاعات در موارد زیر كاربرد خواهند داشت: - فراهم آوردن دادههای تحقیقات بازار، جمعیت شناسی، رفتاری، پذیرش محصول، مشكلات محصول و تشخیص تمایلات مشتری - فراهم آوردن دادهها تحقيقات بازار در زمینه: پویایی صنعت، رقبای جدید، محصولات جدید رقبا،
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان