مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 94
موضوع: نقش ترويج در توسعه تعاونيهاي توليد خاصل زارعان خرده پا نقش ترويج در توسعه تعاونيهاي توليد خاص رارعان خرده پا فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده: 2 مقدمه: 3 فصل دوم: 4 بخش اول: 4 انواع مالکیت ارضی در ایران 4 کشاورزان خرده پا- small farmer 7 ویژگی های زارعین خرده پا 15 اهمیت توجه به زارعان خرده پا 21 بخش دوم: 23 مفهوم واژه تعاون 23 تعریف تعاون 24 انواع همکاری 25 تاریخچهی تعاونی 28 اصول تعاون 32 نقش اصول تعاون 38 تعریف شرکت تعاونی 40 تاریخچه شرکتهای تعاونی تولید 42 ویژگی های تعاونی های تولید 44 نقش اصلی نظام بهره برداری تعاونی به معنای اخص شامل تعاونی های تولیدروستایی 48 - از لحاظ عملکرد 48 - از لحاظ نرم افزاری 48 - از لحاظ سخت افزاری 51 - از لحاظ نیروی انسانی 52 - از لحاظ محیطی 52 اهداف تعاونی های تولید در ایران 53 اهمیت تعاونی های تولید روستایی 55 اهمیت توجه به تعاونی های خاص زارعان خرده پا 56 بخش سوم: 61 ترویج چیست؟ 61 هدف ترویج روستایی 64 فلسفه ی ترویج 67 کاربردهای ترویج 69 راهکارهای ترویجی تعاون 72 اصول ترویج تعاون 74 جایگاه ترویج در توسعه تعاونی های تولید 79 فصل سوم 82 روش تحقیق 82 فصل چهارم: 82 پیشنهادها: 82 نتیجه گیری: 84 تعریف واژگان: 86 «منابع و مآخذ» 87 پیشگفتار: در این مقاله ما به نقش ترویجی کارشناسان ترویج در اشاعه و گسترش
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 20,500 تومان