محل لوگو

مقاله منگنز


مقاله منگنز

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:17

منگنز

عنصرشيميايياست که درجدولتناوبي داراي نشان Mn وعدداتمي 25 مي باشد.

خصوصيات قابل توجه

منگنزمانند آهنفلزي خاکستري رنگاست. فلزي است سخت و بسيار شکننده که به سختي ذوب اما به راحتي اکسيده ميشود.فلزمنگنز فقط پس از پردازش خاصي فرومغناطيس مي گردد.
کلي ترينحالتهاي اکسيداسيونمنگنز6+ ،4+،3+،2+ و 7+ است اگرچه حالتهاي اکسيداسيون از 7+ تا 1+ مشاهده مي شـود. در سيستم بيولوژيکي+2Mn اغلب با +2Mg در تضاد است و ترکيبات منگنزي که درآنها منگنز داراي حالتاکسيداسيـــون 7+ مي باشد، عاملهاياکسيد کنندهاي قوي هستند.

 

کاربردهـــــــــــا

منگنز به خاطرخصوصيات ثابت کنندگي گوگرد،اکسيژن زدائي و آلياژ سازي براي توليد آهن و فولاد ضروري است.فولادسازي - ازجمله بخش توليد آهن آن- بيشترين مقدار منگنز داخلي را نياز دارد که اخيرا" بين 90% تا 85% مقدار مورد نيازاست.از بين کاربردهاي مختلف ديگر آن ، منگنز بخش اصلي فرمول هايفولادضد زنگارزان قيمت و آلياژهاي آلومينيمپرکاربرد را تشکيل مي دهد .ازاکسيد منگنزدر انواعپيلهاي خشکجديد استفاده مي شود. انتظار ميرود ماهيت و سطح کلي کاربرد منگنز در آمريکا در آينده اي نزديک تقريبا" يکسان باقيبماند.هيچ گونه فن آوري عملي براي جايگزيني مواد ديگر به جاي منگنز يا استفاده ازمقادير داخلي و ساير ذخائر جهت خودکفايي آمريکا نسبـت به کاني منگنز ساير کشورهاوجود ندارد.

جانشينها : منگنز هيچ جايگزين مفيدي براي کاربردهاي اصلي خودندارد.


مبلغ قابل پرداخت 9,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 225

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما