محل لوگو

مقاله اسمبل قطعات كامپيوتر


مقاله اسمبل قطعات كامپيوتر

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:15

اسمبل قطعات كامپيوتر

احتياط ها :


قبل از اين كه شروع به نصب اجزا در داخل كيس كنيم , ما احتياج به آشنا شدن با تعدادي احتياط هاي پايه اي در رابطه با استفاده از تجهيزات داريم .

چيپ ها , پين ها و اتصالات روي قسمت هاي مختلف كامپيوتر , ظريف و حساس هستند . و بعد به كاربردن آن ها مي تواند نتايج تاسف باري داشته باشد .هميشه بايد سعي كنيم كه كارت ها و ساير بردها را با گرفتن از لبه هايشان جابجا كنيم و مورد استفاده قرار دهيم . نبايد اتصالات فلزي طلا رنگ روي چيپ هاي حافظه و كارت ها لمس شود , زيرا مايعات استخراج شده از انگشت ها مشكل ساز هستند و هميشه قبل از كار بر روي PC , حتما بايد آن را از برق كشيد . همچنين بايد نسبت به الكتريسيته ساكن محتاط بود . جرقه ناشي از جابجايي الكتريسيته ساكن توسط نوك انگشتان , مي تواند براي هميشه يك چيپ را خراب كند . تا حد ممكن نبايد كامپيوتر را در محيط فرش شده اسمبل كرد .

قبل از آن كه قطعه اي را در كامپيوتر از جاي خود بر داريم , بايد كارهاي زير را دنبال كنيم :

پاهاي خود را بر جاي خود محكم كنيم و حركت ندهيم .

با تماس با فلز در تماس با زمين , از جمله پشت كيس كامپيوتر وقتي متصل به سوكت سه پايه اي است , بر زمين تكيه دهيم تا هر گونه حركت در حال سكون در بدنمان را از بين ببريم .

بدون حركت پاهاي خود , هرچه را كه بايد با قطعه مورد نظر از كامپيوتر انجام دهيم , را انجام مي دهيم.

اگر احتياج به حمل قطعه اي از كامپيوتر شخصي خود را داريم , آن را در يك بسته حمل مي كنيم كه قطعه مورد نظر ثابت باشد و حركت نداشته باشد .

پاهاي خود را محكم مي كنيم و خود را به زمين ثابت مي كنيم , قبل از آن كه قطعه را از بسته حمل ,

جابجا كنيم .كامپيوتر شخصي خود را در ميز بزرگي اسمبل مي كنيم . بايد اطمينان پيدا كنيم كه فضاي كافي براي قرار دادن قطعات بر روي آن داريم . يك ظرف يا كاسه كوچكي براي پيچ ها و ابزارهاي ريز ديگر به كار مي بريم . براي كار اسمبل احتياج به انبردست و آچار و پيچ گوشتي چهار سوي كوچك و پيچ گوشتي دو سوي كوچك داريم . همچنين ممكن است به يك آينه كوچك و يك چراغ قوه احتياج پيدا كنيم , وقتي مي خواهيم در اطراف كيس كه قابل رويت نيستند كار كنيم .

مراحل اسمبل كردن

1- مطالعه كتابچه مادربورد :


مبلغ قابل پرداخت 9,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 650

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما